Tijd voor een nieuwe uitdaging

Toen ik in 2012 tegen de wethouder van toerisme ja zei op zijn vraag of ik de nieuwe voorzitter van VVV Slochteren wilde worden had ik niet het besef van hetgeen me te wachten stond. Harde noten, taaie trajecten en veel boeiende mensen.

Nu bijna 6 jaar later, is een wat suffige club veranderd in een groeiende en bloeiende marketing organisatie voor een veel groter gebied, Midden-Groningen. We hadden destijds afgesproken dat mijn contract maar één keer verlengd zou worden en dat is gebeurd, met een eind datum van 30-9-2018. Dat vind ik uiteraard jammer want er zijn nu extra fondsen beschikbaar om te werken aan een media strategie, deelname aan markten en een paar beurzen, kortom de meer concrete vorm van de plannen die er lagen. Aan de andere kant, het is ook wel tijd dat er nieuwe inzichten worden ingezet om Midden-Groningen als gemeente en als gebied te promoten.
Ik heb geen idee wie mijn opvolger gaat worden maar ik voorspel hem of haar alvast heel veel plezier.